Kundecaser
Se hvordan Dive In Carwash Sørlandparken økte kundebasen i sin vaskehall
Dive In Carwash Sørlandsparken økte antall abonnenter i vaskegaten, bruk av selvvask og styrket merkevaren gjennom målrettede annonser. TikTok-innhold nådde 222.000 visninger og 600 nye følgere på to måneder. Vil du vite mer? Les hele casen ved å klikke på knappen under!


Smørepunkt fikk 446 potensielle telefonsamtaler på 7 dager!
Vi har hjulpet en av våre kunder i bilservicebransjen med å oppnå imponerende resultater gjennom målrettede Facebook annonser. Med en gjennomsnittlig kostnad på bare 24 kroner per samtale, rapporterer kunden en betydelig økning i både henvendelser og omsetning. Vil du vite hvordan vi gjorde det? Klikk for å lese hele casen!
614% økning i antall oppmøtte på Dive In Car Meet!
Gjennom målrettet annonsering på Meta har vi hjulpet Dive In med å løfte sitt unike innendørs biltreff fra 700 til over 5000 oppmøtte—en økning på 614%! Resultatet overgikk alle forventninger, og vi gleder oss til å fortsette suksessen. Vil du vite mer? Les hele casen her!


Slik ble 31 000 kr til 370 000 kr økning på 1 måned
Med et annonsebudsjett på 33 000 kr, fordelt på Facebook og Google, hjalp vi en kunde i bilservice bransjen å øke sin omsetning fra 420 000 kr til hele 790 000 kr, en vekst på 88,1%! Gjennom strategisk testing og en helhetlig tilnærming skapte vi målbare resultater på kort tid. Klikk for å lese hele casen!